Pepparkaksbak

Hejsan alla pigga läsare!!

Just nu så sitter jag och kollar på Harry Potter som går på trean, åhh jag älskar verkligen harry potter filmerna, de är såå bra :D Efter filmen så ska jag och mamma baka lite pepparkakor, najjs :D DEt var länge sedan jag gjorde det så det ska bli kul och gott :D

Efter bakningen så ska jag iväg och tävla, jiiiiipey :D
Hahaha, på centralstationen i Stockholm så håller de på att göra om, så de e lite rörigt! Så de har satt denna låda under statyn, hihih, lite roligt va :D

Nu ska jag baka :D Det kommer bilder på pepparkaksbaket senare :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt att baka pepparkakor! Är inte så förtjust i smaken, men tycker det är hur kul som helst att baka dem, man får en sådan julfeeling! :D



Sv: Ja eller hur! Jag slutar skolan på torsdag efter lunch! =) Dudå?



Kram!

2011-12-18 @ 18:56:10
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0