Skidor utan snö

Hejsan alla goa läsare!!!

Har inte bloggat på 2-3 dar, men det e för att jag har tagit en liten paus från datan ett tag, men nu e jag tillbaka :D
Tänkte berätta lite om dessa dagar:

I söndags eftermiddag så åkte jag och mina kusiner till min tredje kusin som e deras syster, där så käkade vi pizza och kollade på en film, myys :D
I måndags så var det dags att åka hem ifrån skåne och jag var hemma vid 12.00 :( När flyget hade landat i Stockholm så kom mami och papi och så åkte vi direkt till vårat landställe i Leksand!! :D

Vi hade sätt fram emot lite snö, eftersom det inte finns någon snö i Stockholm, och enligt väder prognoserna så skulle det vara 3 dm snö i Leksand, men det kunde vi ju glömma, det fanns INGEN snö alls när vi kom upp, och vi som hade kommit upp för att åka skidor blev lite häpna, minst sagt ::P

Idag så funderade jag mami och papi om vi skulle åka till skidbacken i alla fall för jag ville ju prova mina nya skidor..... I alla fall så åkte vi dit och det fanns faktiskt liiite, liiite snö i halva backebn , resten var skog och gräs :P Så vi åkte i alla fall 1,5 timme i halva backen som typ bara var IS!!! Aja, men det var kul i alla fall :p

   Hihi, lussekatter (lussebullar) som jag och min kusin bakade, mums :D

Nu är jag hemma i Stockholm igen och ska snart sova, imorn blir det en slapp-dag, och just det, jag ska ju berätta vad min bästa julklapp var, JAG LOVAR ATT SKRIVA ETT INLÄGG OM DET IMORN!!

Nu ska jag sova, GOD NATT!!! <3

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0