BUHU........

Hejsan alla fiiiiiiina läsare!!!! :D

Vad har ni gjort idag/igår då???

Själv så var jag hos Cissi igår och bakade cupcakes, yummmmmy!!! :D
Idag så var det träning, på morgonen.....

Just det, när jag träffade Molly Sandén förut i Nykvarn så sa hon att hon skulle till Skansen och att hon hoppades att vi skulle träffas där! :D Och nu är det såhär att hon ska till Skansen på söndag kl.14.00 och uppträda på Barnens allsång på skansen!!! Och jag vill så gärna dit och jag skulle gå dit om det inte var så att JAG SKA SIMMA VANSBROSIMMNINGEN PÅ SÖNDAG KLOCKAN 14.00!!!
Fattar ni vilken otur jag har!?!? När jag fick reda på det så började jag nästan gråta (fast klockan var 06.00 på morgonen också :P) Jag vill ju såååååå gärna träffa henne!!

Men aja, jag får väll försöka överleva!!! :p
 FIIIIIIIIIIIINA MOLLY SANDÈN!!! <333
 Såhär mycket älskar jag er alla fiiiina läsare!!!! + molly sandén!!! :P

Nu ska jag kolla på film!!

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker synd om dig!!!!!!!

2011-07-05 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0