CISSI 15 ÅR IDAG!!!

Hejsan alla underbara läsare!!!!

Asså gud, kan ni gissa när jag vaknade idag??

JAG VAKNADE KLOCKAN 12.36!!! OMG, kan ni fatta!!!!!!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske lägga mig i solen och sola lite, ähh jag vet inte!!!

Just det, vet ni vad som händer idag?!?!?!
JO DET ÄR SÅÅ ATT FIIIIIIINA CISSI FYLLER 15 ÅR IDAG!!!

Till Cissi: Happy birthday to you, happy birthday to you.
                    Happy birthday dear CISSI!!!
                      Happy birthday to youu!
                          <3 <3 <3 <3 <3 <3

GRATTIS CISSI!!!!!!!!! :D
 
Najjjjjs med födelsedagar tycker jag!!!!! :D



Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: siri

Söt blogg :)) Fin bild på tårta:) <3 Födelsedagar är alltid najs! cheka gärna in på bloggen igen :) <3 ha det bra ! <33

2011-07-20 @ 18:04:53
URL: http://sirislilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0