En dag i poolen = kallt!!!

Hejsan alla lollipopsgirls.blogg läsare!!!

Bara några minuter efter mitt förra inlägg så bestämde jag mig att åka till en kompis (våra gäster igår) och bada i deras pool!!! Najs va?!?!?!

Sååå, jag fick shuss dit och så hoppade vi i poolen!!! Det var skönt och varmt först men sen så blev det jääääätte kallt lt plötsligt, och jag fick en fryschok (stavning?)!!!! Och jag började huttra av bara f****n!! Jaa, herregud...
Någon som har varit med om samma sak????

Efter att ha badat lite så gick vi upp, åt en glass, klädde på oss och satte oss vid tv och kollade lite på film, därefter så åt vi och så hoppade vi ner i poolen igen!!! Och jag fick samma sak igen, herregud och nu började jag huttra ännu mer!!! Jag frööööös så mycket. Sen så åkte jag hem och nu e jag hemma!!! 

Lite bilder ifrån dagen:
Poolen!!! Naaajs!! :D
Jag står på händer!!! :D hihihihi
Och lilla jag!!! Nöjd men kall!!! Hahaha.

Nu ska jag ha en myskväll och kolla på film!!!!

God natt!!!!! :D :P <3333

Ha det bra
Kärlek till er!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0