En kall dag på stranden!!

Hejsan alla varma läsare!!!!

Jag har precis kommit hem från stranden med två kompisar!! :D Naaaajs förutom att det var jäääääääääätte kallt!!!!!!!!!!!!! OMG, jag höll på att frysa ihjäl!!! Hehe, men det var varmt i vattnet......Fast inte varmt på land!!!

Så nu är jag hemma, och eftersom jag fryser så sjuuuuuukt mycket så ska jag nu mysa in mig i en filt, sätta på en bra film och dricka varm choklad!! Muuuuuuums!!! :D Hahaha, jag e lite konstig, men det är jag nöjd över!!! :P
Tummen ner för kallt och dåligt väder!!!
Men tummen upp för varm choklad!!! :D

Nu ska jag se på film!!!

PS: Idag så fyller Kronprinsessan Viktoria år!!!!! Yeeeey, GRATTIS!!!!!! Om ni vill kolla på hennes firande, så kolla klockan 21.00 ikväll på svt 1!!!! Då visar dem firandet från öland, med massor av artister! Missa inte det!!

Ha det bra
Kärlek till er
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0