Flygmyra!!!

Hejsan alla bästa läsare!!!

För det först så vill jag bara berätta att jag och jessica tycker att det är jättekul att ni kommenterar och berömmer oss!!!! Så fortsätt med det :P WE LOVE YOU!!!

I alla fall så ligger jag nu här i sängen och lyssnar på lite musik och surfar lite sådär, och helt plötsligt sååå kommer det en flygmyra!!!!! Neeeej! Sorry alla instäkts-älskare!!!
Men jag försökte döda den, men det gick inte utan den typ flyg iväg lite.....sen så skakade jag lite på lakanen och så e den där och försöker döda den igen men då flög den iväg igen.
Sen till sist så känner jag att det kilar på min arm och ja.....där sitter flygmyran och jag försöker döda den igen, men det går ju inte så bra så nu flög den ner på golvet och nu vet jag inte rikigt vart den e.......

Jag vill inte skada myrán igentligen men jag vill ju inte så gärna sova och få en flygmyra i halsen och kvävas till döds!!! Hahaha, nej skoja bara, men jag vill inte sova när det är en flygmyra i rummet som kan komma och typ bajsa på mig...... hehe :¨P

Jag e lite konstig men aja.....ni får tycka vad ni vill!!!
Jag får hålla munnen stängd i natt så inte flygmyran kommer in i min mun!!!! :P

Nu ska jag sova!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0