Viktigt funderande.......

Hejsan alla tänksamma läsare!!!

Just nu så springer tankarna runt i mitt huvud!!! Herregud......
 LÄS UNDER DETTA!!!!!!!!!!!!!

Jo det är så här att jag undrar hur framtiden kommer att se ut! Vi alla kommer at ha en framtid. Imorgon är det framtid men med framtid så menar jag om ca. 5-20 år!!!
Hur ser våra liv ut då??

Jag menar, hur ser vi ut, har vi förändrats mycket utseende-mässigt?
Våra personligheter. Kommer vi ha förändrats mycket som person dem föjande 5 till 20 åren??? Kommer vi att vara den lilla snälla, ordentliga personen eller kommer vi vara den stökiga och kaxiga personen?

Hur kommer våra liv se ut? Barn? Pojkvän? Flickvän? Hus? Lägenhet? Framgångsrik? Fattig? Rik? Smal? Tjock? Sjuk? Frisk? Lycklig? Olycklig? Kär? Inte-kär? Populär? Okänd?

Jaa....som sagt så kan vi ju inte svara på det än. Eftersom vi inte kan se in i framtiden!
Men en dag så kommer vi ju få reda på allt det där, i framtiden!
Men just nu så måste vi bara njuta av livet och inte tänka så mycket (hehe....som jag gör nu), utan bara leva. Och igentligen vem bryr sig om du är tjock, smal, rik, fattig, populär eller okänd!!! Bara man är älskad av människor man tycker om och framför allt ÄLSKA SIG SJÄLV!!! Så länge du älskar dig själv så är du ganska lycklig!!

Bryr dig heller inte om de dumma och negativa sakerna då får ta i livet! Även om det är tungt så tänk på allting posetivt du har fått vara med om! För det posetiva är såååå mycket mer än de negativa sakerna i livet!!!

Tänk på det jag sa, och framförallt ÄLSKA DIG SJÄLV OCH VA DIG SJÄLV!! Det är det viktigaste!

 Jag älskar mig sjläv även fast jag inte är Perfekt!!! Jag har mina svagheter och jag har mina starkheter, det har alla! Det är bara att leva med! Men vi ska älska oss själva i alla fall!

Och det ska ni också göra, för ni är perfekta som ni är!
Lyssna på " Just the way you are" av Bruno Mars! Det är en av mina favoritlåtar eftersom den har ett så bra budskap - man är perfekt precis som man är!!

Hoppas att ni lärde er någonting av detta!! Det blev ett lite långt inlägg men jag behövde skriva av mig lite :

VA ALLTID ER SJÄLVA!!! Ni ska alltid vara er själva, låt ingen annan få dig att ändra dig!!!!

God natt!
Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Mormor

Bra, Jag håller med!

2011-08-10 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0