Harry Potter premiären!!!

Hejsan alla söööööta läsare!!!

Nu har jag varit på premiären av den sista Harry Potter filmen......buhu :( Men jag kan ju i alla fall säga att den var JÄTTEBRA!!!!!! OMG, ni måste bara se den!!!! Den var såå spännande och bra! SE DEN SÅ FORT NI BARA KAN!!!!!!! Ni måste bara, den e såå gryyymt bra!!!!

Jag åkte först till "stan" och mötte upp min kompis Hannah där!!! Vi gick runt lite och sen så gick vi till bion, och såg filmen. Efter filmen så blev jag typ lite besatt av harry potter så jag följde med Hannah hem och lånade några Harry potter böcker, yeeeey!!!!! :D Sen så kollade vi lite på film, spelade tv-spel och åt lite mat!!! :D
Det har varit en underbar dag!!!

Här kommer lite bilder från dagen:
"OMG!!!! Jag ska se den sista Harry Potter filmen!!!"   Hahaha, hade liiiiite tråkigt på buss-stationen när jag skulle till bion!!! :P
 Jag och fina Hannah vid biografen, spända som små möss!!!!! :D :P
 Jag inne på bion!!!!! :P
 Efter bion, hemma hos Hannah!!!! Och vi är nöjda och glada med dagen!!! :D <333

Jaa......det var lite ifrån dagen!!!!! Har sååå mycket fler bilder men dem är så många och flummiga, haha så ja...ni kanske får se dem någon annan gång!!!

Ska ni se sista Harry Potter filmen???

Nu ska jag gå och läsa Harry Potter!!! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0