Molly 19 år!!!! <3

Hello alla goda läsare!!

Idag har jag som sagt tävlat lite och så åkte jag hem igen!!! Så nu är jag hemma, sköönt!! :D

I alla fall, idag så har min idol, my one and only stora förebild Molly Sandén fyllt 19 år!!!! OMG!!! ( 3/7 )
Fantastikt va!?!?! Jag hoppas att hon har en fantastik födelsedag!!! Tänk att hon är 19 år......jag är 19 om 5 år!!...... Men aja, hon fyller år idag i alla fall, NICE!!!

Jag ÄLSKAR verkligen Molly, hon är bäst, hon betyder JÄTTEMYCKET för mig!!! Ni anar inte!!! Hon har hjälpt mig jättemycket (även fast vi inte känner varandra) :P När jag är ledsen så brukar jag tänka på henne och då blir jag gensat glad!! Hon har en sådan underbar energi och hon är en sådan underbar och omtänksam människa, jag tror nog seriöst att hon är den finaste och snällaste person som finna på denna jord!! Love you!!!

Bjuder nu på en liten bild på denna fantastiska människa! :
 Fiiiiina Molly!!!
 snygg!!!

GRATTIS MOLLY PÅ 19-ÅRSDAGEN!!!!! :D <33333

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
// Aline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0