TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!

Hejsan alla pålitliga läsare!!

Jag tänkte först svara på en fråga av Benjamin!!! :D Tack för att du frågade!
Jag kom in på 48.01 minuter!!! Eftersom det var 3 km så.......jag är inte så snabb så att jag kan simma på 48.01 sekunder, men det skulle vara najs om jag gjorde det :P

Nu till idag!!!! Det är första dagen idag som jag har rikigt sommarlov, dvs. att jag inte tränar!!! Och jag håller på att trååååååååka ihjäl mig!!! Ni vet inte hur tråkigt jag har just nu!!!!! AHHHHHHHHHHHHH, jag vet inte vad jag ska göra!!!!!!!
Vad kan man göra när man har tråkigt????? Snälla ge mig några förslag så att jag inte dör av tråkighet!!!

 Jag är heeelt grå och har så tråkigt som dessa stenar!!!! :P Fattar ni hur tråkigt jag har!?!?!?!
 Men bara för att ni inte ska tråkas av min tråkighet så slänger jag in denna bild på en härlig sommar eld!!!!!
 Sommarbilder, för vi får ju inte glömma bort att det är sommar!!!! Länge leve sommaren!!!


Men en sak jag kan försäkra mig om är att jag nog inte kommer att ha lika tråkigt imorn!!! För då ska jag och en kompis se på den senaste Harry Potter filmen!!!! Den sista.....buhu. Den verkar jättebra men ändå lite läskig!!! haha..

Nu ska jag gå.....

Ha det bra
Kärlek till er!!!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: vickan

Hej, jag har nu bytt blogg igen från pinklaayyw.blogg.se till vicha.blogg.se :) HOPPAS DU LÄSER MIN NYA BLOGG! KRAM vicha!

2011-07-12 @ 21:23:14
URL: http://vicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0