Trött.....

Hejsan alla morgonpigga läsare!!!

Jag kan säga såhär, jag vaknade för ca. en timme sedan!!!! Hahaha.....jag bara sover och sover. Men alltså jag vill inte sova länge, jag vill vakna 09.00 varje dag men det går liksom inte, haha,
Någon som har samma problem som jag??

Idag så ska jag inte göra någonting, jo jag ska nog gå till Cissi!!! På tal om Cissi, så var det lite roligt igår!

Jag var hemma och kollade på tv och heeelt plötsligt så rusade Cissi in till mig och bara skrek och kramade om mig. Och jag tänkte, men herregud!!! Och hon börja skrika " OMG Aline, du är fett coool, du är den coolaste kompisen jag har, du är bääääst, asså jag fattar inte hur du kunde komma först av 300 pers på den dära vansbrosimningen, och du fick en jättebra tid! OMG Aline, du äääääger!!!"
Hahaha, snacka om att jag blev liiiite chokad, men det var kul!!!! :D Så Cissi om du läser detta så, Tack!!!
Hahaha, aa jag och mina kompisar är som vi är, vi är lite udda men visst är det härligt?!?!? Det är ju alltid kul när man får beröm!!! :D

Liiite flumm!!!!! :P

Nu ska jag gå till fina Cissi!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0