Då var det dags......

Bonjour!!!

Då var det äntligen dags, första träningen med A-yngre då jag verkligen tränar med A-yngre eftersom jag nu går i deras blogg. Tror jag kommer döö.......

Vaknade 12.00 imorse, herregud, hur kunde jag, men har inte sovit så bra på 5 dagar, så jag behövde den 12 timmars sömnen, som jag fick i natt!!!! :D

Igår var det en bra dagl, efter träningen så slappa jag och sen så gick jag, Cissi och Jessica (loliroror) på en promenad i ca. en timme. Så sjukt skönt när man bara kan gå och prata med dem man älskar som mest!!! :D Det var jätte mysigt!! :D

neej, nu måste jag kasta i mig maten och sen bär det av till första träningen i nälsta detta år!!!

Önska mig lycka till!!!!

Med kärlek,
PUSS
// Aline <333 (Hikio)

 Kastar in en bild på mig och Jessica (loliroror) Hoppas jag fick lägga upp den...... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0