Glad Midsommar!!

Hejsan alla glada läsare!!! :D

Förlåt att jag inte bloggade igårkväll även fast att jag sa det, men nätet blev konstigt på kvällen (ja, ni vet hur det är på landet) och då kunde jag inte blogga!! Sorry!! :/

Men i alla fall! Idag är det midsommarafton!! Då ska man äta midsommarmat och jordgubbar, mmmmm. Det ska också vara fnt väder på midsommar men *host* det kommer det ju inte bli...... Här i Leksand så är det kallt och muligt, så regnet kommer väll snart!!

En sak, som är väldigt irriterande. Är att det typ alltid blir dåligt väder på midsommar!!! Ucsh, det dissar jag.
Dagens diss: Dåligt väder på midsommar!!! klart slut

Men en sak som är bra på midsommar är ju att man får äta jordgubbar och vara med familjen och fira!
Dagens hiss: Goda jordgubbar och roliga dagar med familjen! :D

Nu ska jag följa med mamma och köpa jordgubbar till ikväll. Jag kanske skriver lite mer om dagen ikväll elr imorn, det beror på! Men jag kan lova er att jag ska fota mycket, och de fotona kommer ni få se! :D

Här kommer en liten bild från förra sommaren när jag var i Frankrike:
Hahaha, bjuder på den :P
 Stenar
Det underbara vattnet!!

GLAD MIDSOMMAR!! :D <333

Med kärlek
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0