GODIS!!!

Hejsan alla som är glada att sommaren är här!!!

Idag har det varit en hektisk dag, igårkväll så tränade jag, sen när jag kom hem så gick jag till Loliroror och så gick vi en promenad i sommarnatten i 40 minuter och bara pratade!!! det var jätte mysigt!! :D

Imorse så följde jag med Loliroror och hennes mamma och syster till bromma där vi skulle handla godis för 2000 kr!! För att de skulle hålla i någon fiskdamm på midsommar, och vi skulle göra 200 godispåsar!!!!! Vi åkte sen hem en snabbis och åkte till Höök, där vi skulle köpa lite saker till Loliroror och hennes syster. :D

När vi kom hem så fick vi plättar medans vi lyssnade på the voice. :D Efter det så plockade vi fram allt godis, och började göra godispåsar, och guuuud, vad varmt det var plus att det stank godis så vi blev alla illamående. Men aja :P Nyss så har jag gjort chokladbollar till imorgon, då det är min sista träning i min gamla simgrupp :( Jag kommer sakna dem jättemycket, eftersom jag har gått i den gruppen i 3-4 år. Och nu ska jag flytta upp, som ska bli jättekul men ändå lite sorligt. Nee, nu måste jag sluta, ska iväg till min kompis med några kompisar, och vi ska sova där!!!!

Här kommer lite bilder från idag:

 Godis lagret, där vi köpte godis. Det var bara godis där, och det var mycket större än vad det ser ut!!!

 Jag och Loliroror, när vi packade upp godiset, hehe väldigt mycket och väldigt tungt, men det var inte allt godis!!! Det fanns mycket mer i bilen!!

 Hahahah, mer godis!!!!!!

 På Höök´s så hittade jag denna söta väska, hihihihihi :P Kanske ska ha den nästa år i skolan ;D Hahaha, neej skoja bara, köpte den inte, men den var gullig!!! :D

 Hehehehe, mina fiiiiiiina chokladbollar till imorgon!!! XD :P

Lägger upp lite bilder från skolavslutningen och så, snart!!!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!
Ni vet att vi älskar er
//HIKIO<3333 XD

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaah unnnnnnnderbar dag <33333333333333333

2011-06-13 @ 11:50:15
URL: http://lollipopsgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0