Grönan

Hejsan alla glada läsare!!

Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag idag!! Som ni säkert vet så var jag på gröna lund idag med en simkompis!!! :D

Det var jättekul, + att det inte var så jättemycket folk!! :D Vi åkte nästan allting!!!

Skulle igentligen ta med mig kameran, men ni vet hur jag e.......Och såklart så glömde jag kameran hemma, typiskt mig.....Men aja.....

Imorgon så ska jag till en simtävling=NUSS i Norrköping!!! Ska ta med mig datorn fast jag vet inte om det blir så jättemycket uppdatering, sorry.....:( Men så är det!!!!

Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka imorgon, igen..!!

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
//Aline


Kommentarer
Postat av: Nina

Var det sofie?

hon sa att hon skulle åka till grönan.

2011-07-03 @ 19:07:03
Postat av: Nina

Eller hon skrev det..

2011-07-03 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0