I Bilen

Hejsan alla finisar!!! :D

Nu sitter jag i bilen påväg hem ifrån landet (Leksand), lite tråkigt men ändå ganska skönt att få komma hem. Ska ju träna ikväll.... :D

Igår så sa jag ju att jag skulle ta mitt första dopp eftersom jag och pappa ska simma Vansbrosimningen om 2 veckor!! Ja, i alla fall så simmade vi igår, och guuuuuud vad kallt det var!! OMG jag trodde att jag skulle dööö!! Men jag överlevde! hihi :P Vi simmade idag igen och jag kan ju säga att det var lika kallt som igår, brrrr.......

Men aja, har inte så mycket och skriva....
 Slänger in en bild på min söööta hund Elsa!! :D <333

PS: Skriver kanske ikväll annars blir det imorn!! :P

Ha det bra
Med kärlek
PUSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Lara





Jag gillar varken bussar, tåg, spårvagn eller tunnelbana, buss för att jag mår så illa när jag åker buss och tåg, spårvagn och tunnelbana gillar inte jag heller för att jag tycker tåg och sånt bara är läskigt:)

Men om man måste välja så väljer jag buss:)

Själv?



Kram

2011-06-26 @ 20:02:39
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0