Imorgon kör vi!!!

Hejsan alla underbara läsare!!! <3333

Idag har det varit en chill dag XD

Som sagt så sov Jessica över här igår, och vi hade det supermysigt, vi kollade t.ex  på Adam och Eva, jätte länge sen man såg den :P
Efter det så var vi såååå trötta att vi somnade på en gång, hahah, jaa herregud nu vet man vad skolan gör med en!! XD

Idag så väckte mamma mig och jessica och sa att vi/jag skulle gå upp p.g.a att några hantverkare skulle komma till oss och fiksa någonting, så då var jag tvungen att vara vaken och uppe,typiskt....... :P
Dem kom i alla fall och jag hållde mig till mitt rum hela dagen och myste.
Vid 14.00 så åt jag och åkte sedan till träningen. Det var ett lugnt pass idag, eftersom att imorgon är det tävling = UGP 3. :D

Hoppas att det går bra, vi kör i Ericsdalsbadet i 50 bassängen (jag gillar inte 50 bassänger :( ) hehe........men aja, man får väll köra ändå. Imorn blir det 200 frisim och 100 bröstsim!!!

Nu måste jag sova om jag ska kunna orka imorn!!

hihihihihihi :P

God natt!!!
Med kärlek
PUSSSS
//Aline

Kommentarer
Postat av: lara

Hej Aline!



Jag hade en bra skolavslutning! Skönt att redan ha haft skolavslutning, typ alla hade haft det innan oss så vi var lite udda, men förra året hade vi det den 11:e juni :)



haha aa jag ska göra väldigt mycke i sommar, vi åker utomlands varje år:) Kul, att ha landställe låter jättekul, skulle också vilja ha det. Förstår att det kan bli lite tråkigt om man inte har ett syskon:) haha föräldrar har man inget att göra med hela tiden som med ett syskon, dom babblar ju så mycke om annat som inte vi förstår, vuxenprat, haha xD



Jag har bara ett syskon och det är min brorsa:)

Jag har inte ett landställe men skulle vilja ha:)



Kram

2011-06-17 @ 22:27:51
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0