Landet

Hejsan alla finisar!!!

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har haft ett väldigt hektiskt liv dem senaste 24 timmarna!!! :P

Igår så åkte jag till min kompis :D Vi hade det jätteroligt!! Vi spelade Monopol i typ 4 TIMMAR!!! OMG! Och jag vann! Och jag brukar aldrig vinna på monopol! Hahaha jag tror att det var första gången jag vann på monopol någon gång!! :/¨

Vid 15.00 tiden så var jag tvungen att gå hem, när jag kom hem så kastade jag i mig maten och åkte till träningen! Sen så tränade jag, och när jag kom hem så packade jag.

Idag så gick jag upp tidigt och tränade när det regnade! Utomhus!!! haha, det var liite kallt men det gick :P Efter det så åkte jag hem, satte mig i bilen och så åkte jag och familjen till landet! :D Och nu är vi framme på landet!! Om ni undrar så har vi vårat landställe i Leksand som ligger i Dalarna!! :D

Aaa, det var lite om de här dagarna, måste gå ner och vara lite social med familjen. Vi ska spela Monopol (hoppas att det går lika bra som förut) :P

 MONOPOL!!!

Bloggar lite mer ikväll!!
PS: Imorgon så är det midsommarafton!!! :D

Ha det bra
Med kärlek
PUSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Lara

Ska du på Made of pop i grönan? Det ska kanske också!:)

haha, kul att du också går i spanska:)



Vilken klass ska du börja i?:)



landet eller stan...? Jag är typ aldrig ute på landet lika mycke som stan så jag väljer..stan:) själv?



http://baralara.blogg.se/2011/may/svar-pa-fragestundend.html#comment



kopiera länken och där har du svar på mina favofilmer:)

(Det är den näst sista frågan)

själv?:)



Kram

2011-06-23 @ 19:54:37
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: Lara

tack själv för att du var med!:)

2011-06-23 @ 20:02:53
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0