SOOOOOOOOOOMMARLOV

Sommarlov nu äntligen men det är nog mer tråkit än kul just nu. Jag saknar alla så ***** mycket :'(. Borde ha en fest snart eller något så jag får träffa dom (dom från skolan) ;)♥. Jaja borde inte klaga igentligen som har så bra kompisar som Aline men man kan ju alltid få sakna andra. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Sen jag har fått sommarlov i fredags har ingen sms, ringt eller chattat med mig och det är facktiskt lite tråkit!!!!!
-HALLÅÅÅ bara för att man inte ses i skolan så betyder det inte att jag försviner!!
men det kan oxå bero på att jag har fått en "ny" mobil när min är på lagning ( jag har pappa gamla nokia
-jag fattar inte ett skit ).
Den ska vara på lagning i TRE veckor!
- hörde ni vad jag sa TREEEEEEEEEEE hela veckor jag är död inann des :/ och des utom vet jag inte om alla mina numer finns i den AAAAHHHH :o jag bil lite isolerad utan mobil ( MIN ).


Aja slut med klagande jag har ju sommarlov för guds skull, inga läxor, inga tider att passa förutom dom man väljer själv, sovmornar, sol, bad, ridläger, hästar, kompisar, landsället, båt osv
 
Jag borde skriva mer men det får bli ikväll hej då alla underbara//
Jessica ( loliroror ) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0