Tävlingsdag 1

Hejsan allihopa!!!
Vad har ni gjort idag då??
Ja, jag har i alla fall tävlat :D

Vi åkte ganska tidigt för att kunna hinna till insimet (stavning?), jag simmade insim, och sen var det dags för mig att tävla min första gren som var 200 frisim, hehehe det gick inte så jättebra....fick överpers med 9 sekunder...haha jaa....

Efter att jag hade simmat den första grenen (200 frisim)så simmade jag ett litet kort avsim som gick ut på ilska :P Haha, jag var så j***a förbannad på mig själv för att jag inte hade kört allt jag hade, så där låg jag och simmade medans jag svärde åt mig själv. HAHA, Jag kan ju säga att jag läxade upp mig själv ordentligt!! :P

Och det lönade sig för att på min nästa gren 100 bröstsim så persade jag med 4 SEKUNDER!!!! Yeeeeey :D

När jag kom hem så handlade jag, mamma och mormor pizza och åt det, mums..... :D Efter det så var jag bara på mitt rum och bara tog det lugnt!!! :D

Nu sitter jag här och käkar middag!!! Men imorn blir det tävling igen!!! :D

 En liten bild från min 14-årsfest som var i Maj!! :D

Lägger kanske upp lite bilder imorn från tävlingen.
Tar med mig kameran imorn!! :D

Ha det bra
Med kärlek
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0