Tidningsartikel

Hejsan,
förlåt sååå jättemycket för att jag inte har bloggat, men jag hade verkligen inte någon lust att blogga igår!
Sorry, men nu bloggar jag!!

Igår så gjorde jag typ ingenting, tränade och sen så åkte jag, mamma och pappa till affären och storhandlade, där jag träffade min simkompis!!! :D

Idag så var det morgonträning, det var ganska kul!! :D Nu gör jag lite saker här på datan, och snart så ska jag till en kompis!! :D

OM RUBRIKEN: Jag ska ju simma vansbrosimmningen snart, om ca. 12 dagar.......ahhhhh!!!! aja i alla fall så ska jag simma det och jag är den ända som "tävlar" för min förening som är så ung!!! Så idag var jag på träningen och då frågade min tränare om..........jag ville skriva om vansbrosimmningen (när jag har simmat den) i föreningens tidning!!!! :D så...JAG SKA SKRIVA EN TIDNINGSARTIKEL OM VANSBROSIMMNINGEN I SPÅRVÄGENSIMS TIDNING!!
hehe, yeeeey blev fett glad, men blev ändå liiite nervös!!! :P
Min bok som jag läser! Den är jättebra. läs den!!! :D

Neej, nu måste jag gå!

Ha det bra
Med kärlek¨
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0