En Rolig Sak!!! :D <3

Hej alla små roliga sötisar ute i världen!!! :) <3 <3 <3

Idag så har jag varit i skolan, och sen så när jag kom hem så pluggade jag, jag plugga i en och en halvtimme!!!! Kan ni fatta va????

Aja, men nu ska jag berätta den lite knäppa men roliga saken.

Idag när jag och min kompis Sara satt på tåget så satt vi vid en "plansh" med de nya glassarna på. Och då kom Sara med den roliga iden att vi skulle prova alla glassarna (det är 7st nya glassar), bara hon och jag. :)
Så nu har vi bestämt att, efter skolan imorgon så ska vi gå till pressbyrån och köpa den första glassen, och vi ska köpa en glass varje vecka, så vi ska hålla på med det här i 7 veckor :)
Och under de här 7 veckorna så får vi inte köpa någonting annat än glassen. Vi får inte köpa något i skolan eller någonting!!!! Sen så ska vi göra ett diagram så vi kan se vilken glass som var godast!

Det här är lite konstigt men det är kul!!!!!
SÅ NUU KÖÖÖÖR VIII!!!!! :D


Oj, det kanske var lite mer än sju, men aja :P ;) <3

HA DET BÄST
NI VET ATT VI ÄLSKAR ER//
HIKIO <3 <333333333

Kommentarer
Postat av: soora

vi får köra i 13 veckor istället, jag har räknat... det blir till skolavslutningen:D :) :D :)

2011-03-15 @ 19:02:37
Postat av: Hikio

2011-03-15 @ 21:30:08
URL: http://lollipopsgirls.blogg.se/
Postat av: Hikio

Aha, okej....är det 13 nya glassar!!!! Herre gud "Soora" hur kommer det här sluta!! :S

Men aja, det blir roligt, det blir en utmaning :P

<3333

HA DET BÄST//

Hikio <33

2011-03-15 @ 21:33:10
URL: http://lollipopsgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0