HOLA BOLA! ;) <3

Hejsan allihopa!!!

Idag har det varit en ganska bra dag!!! Jag gjorde i alla fall klart en viktig sak i skolan!!! :)

Men skit i det, snart är det träning!!! :D Hoppas att det blir ett roligt och lite hårt pass idag!!!:)

Idag var det första dagen/veckan jag och min kompis Sara gjorde det där "exprimentet" som jag skrev om förut. Vi provade en ny cornetto, en med vanilj och hallon. Den var faktiskt ganska god, men Sara gilla den mer än mig :P Den får i alla fall 3 av 5 glassar av mig i alla fall :D
Prova den, den var faktiskt god!!!

Men nu måste jag gå, ska äta och sen åka till träningen. <3333

HA DET BÄST
NI VET ATT VI ÄLSKAR ER//
HIKIO<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0