Tjenare :D

Idag har jag gjort endel hel knasiga saker tihi VÄLDIGT pinsamt men jag tengte i alla fall beräta.

Min dag börjar med att:
Jag vaknade en halv timme inan jag igentligen skulle vakna.
-Åhhh det var hemskt!

Sedan så:
Kommer jag på att jag ser ut som drakula i min nya jacka

När jag kommer till skolan:
Märker jag att jag har åkt hela vägen med tandkräm runt munen
- Gud så pinsamt...

På engelska lektionen:
Låter jag som en GRIS och alla tittar på mig
-HJÄLP!!!! :O

På väg till bussen:
Får springa som en tok till nästa station för jag kommer försent. Springer in i dören på bussen med axeln när jag går på och siter och flåsar som en hund i nästan 10 min.


TIHIHIHIHIIHIHIH!
hej då alla små //

LOLIROROR :D <3333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Hikio

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jaa du Loliroror du är rolig du min lilla sötnos!!!! Men det är lugnt, jag älskar dig ändå!!! Alla gör väll lite knäppa saker ibland. :P ;) <333333

//

HIKIO <333

2011-03-14 @ 21:58:49
URL: http://lollipopsgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0