YEEEY :D

Hejsan allihopa i världen där ute!!!!

Jag har en jätterolig grej att berätta (i alla fall för mig :P ) och det är........
att jag och några av mina kompisar ska åka till Nykvarn på måndag (6/6) och kolla på MOLLY SANDÈN!
Det kommer att ta 3 timmar att ta sig dit, men ähh det blir ett litet äventyr, jag är fett peppad, jag vet inte varför men jag bara e det, det ska bli så sjukt kul. :D

Men aja, idag så har jag varit i skolan, efter skolan så kollade jag lite på tv och sen så åkte jag och mamma till några kompisar.
Nu är jag hemma, och imorgon e jag ledig (typ, berättar mer imrn!)

(jag orkar inte lägga in någon bild ikväll, sry.......)

Ni vet att vi älskar er
//HIKIO<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0