Molly i Mello 2012

Hejsan alla lyckliga läsare!!

Haha, ni kanske tycker att jag är lite fjantig men jag måste bara berätta detta!!! :P

Ni vet Molly Sandén, min största förebild :P Ahh, hon ska vara med i MELODIFESTIVALEN 2012!!
Och hon ska vara med i den 3 deltävlingen i..... LEKSAND!!! Yeeeey:P Och som ni kanske vet så har jag ju landställe där så jag vill kolla på deltävlingen där och såklart Molly Sandén!!

Såå, kan ni nu gissa vad jag önskar mig i julklapp.....haha såklart!!! Jag önskar mig biljetter till deltävlingen i Leksand där Molly ska sjunga :D Hoppas, hoppash, hoppas att jag får det i julklapp :D 

Yeeey,  fina Molly är med i Mello :D
Och här är alla artister som ska uppträda i Leksand :D

Iiiii, jag hoppas hoppas hoppas :P
Imorgon så ska jag till Moderna museét med klassen, nice :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0