Skippad träning....

Hejsan alla underbara läsare!!!

Ni fattar inte hur trött jag är just nu, OMG jag håller på att dö av trötthet, hehe det är till och med så illa att mami och papi frågar om det har hänt något, heheh men jag är ju bara trött!!!

Hade morgonträning idag, och den var ganska jobbig plus att det var morgonyträning, efter träningen så gick min energinivå till noll och jag har varit heelt slut heela dagen.
Även fast jag var trött så gick jag till min kära kompis emelie :D Och vi hade det jättekul och elin var där också, vi spelade buzz och det är ju alltid najjs :D 
En hälsning: Hej Emelie!!! :D

Gick sedan hem och pluggade i 2 och en halv timme, jag blev sedan död och började storböla, haha jag vet, jag blir väldigt känslig när jag blir tröttt..... Jag kände i alla fall att jag inte skulle orka med den andra träningen som vi skulle ha, jag skulle inte kunna prestera.Jag är så himmla slut i kroppen Och tro det eller ej men jag skippade träningen för att jäg är så j***a trött, kan ni förstå, det är INTE likt mig kan jag säga. Så det 'är första gången jag missar en träning NÅGONSIN för att jag är trött, har lite dåligt samvete att jag inte går på den......

En bild på mig på en tävling, ehh hehe jag visste inte att jag blev fottad :P

En sak till, jag och Jessica ska tydlingen dynga ikväll, det betyder att man ska vara vaken HELA natten, gissa hur det kommer att gå......jag vet nog hur det slutar.... :P

Nu ska jag kolla på film :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Aline!!

kanske kommenterar liite sent men HEJ i alla fall =D

2012-03-26 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0