Uttal av namn

Hejsan alla fiina läsare!!!

Sitter nu här och skrattar lite för mig själv, hihi!!!
Jo det är ju såhär att jag har ett ganska ovanligt namn, ALINE det är inte så många som heter det!!! hehe
Och det är så roligt för alla som jag känner bra och står mig nära vet hur man ska uttala mitt namn, tack och lov för det.
Men de människor som jag inte känner så bra och som typ bara vet vad jag heter eller läser upp namnet på ett papper uttalar det heeelt fel, men jag dömer ingen för att de säger fel, mitt namn e lite svårt och man vet kanske inte riktigt hur man uttalar det!!! Och det är okej! Men ja tycker bara att det är lite kul.

Nästan alla som bara säger mitt namn en gång uttalar det som det låter: A L I N E
Men det uttalas igentligen såhär: A L I N N!!

Ville bara säga det, men jag tycker det e lite kul när folk säger mitt namn, för alla uttalar det olika :P
Det skrivs A L I N E men man uttalar det A L I N N!!

Hibhihi, vad tokigt det kan bli med olika uttal!!

Nu ska jag sova :)
God natt

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
//Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja det är verkligen jobbigt... :/ Tack! <3



Kram!

2011-11-10 @ 00:23:57
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0