Yeeey, får träna igen!!!

Hejsan alla glada läsare!!!

Idag har varit en bra dag, började med att jag åkte till vårdecentralen med pappa för att titta till mitt öra igen!! Och läkaren sa att det såg bra ut och att jag får börja simma igen, Jiiiiipey :D Jag blev jätteglad :P

När pappa skulle shussa mig till skolan så såg vi 6 stycken svarta bilar efter varann och 2 polisbilar. Ni förstår, Prins Daniel och Kronprinsessan Victoria skulle idag vara på besök i våran kommun :) I alla fall så kollade jag på bilarna och i en utav bilarna så satt prins Daniel och Kronprinsessan Victoria, ahh, och jag såg dem i bilen, najjjs :P

Det har varit en najjsig dag idag, träningen gick jättebra och jag kände mig snabb och stark, det var dock ingen jobbig träning, men men :P

 En glad Aline, som är frisk ifrån sin öroninflammation och får simma igen :D <333

Nu ska jag kolla på en film :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0