Ändrande planer

Hejsan alla mjuka läsare!!

Herregud, vad min kväll fick en vändning!

Jag hade ju planerat att titta på idol och mysa ikväll men en tränare ringde mig och sa att jag var tvungen att åka till Eriksdalsbadet och tävla. Så jag fick springa till tåget för att sedan åka till Eriksdalsbadet. På eriksdalsbadet så tävlade jag och mina duktiga simkompisar i 50: frisim. Asså vi var 20 st personer som skulle simma så många 50:or som möjligt på 20 minuter. Det var jättekul och jag persade faktiskt :) Fast pers gills inte på lagkapp men ändå.

Har nyss kommit hem och kollar nu på det sista på idol! :D

haha, "T" syns inte, menmen.... :P

Nu måste jag sova, har tävling imorn också!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0