Film-myys

Hejsan alla trötta läsare!!

Nu har jag tränat, och det var ett ganska hårt pass idag, körde 200 fjäril, OMG!!!! Jag nästan dog fast det var skiiitkul :D

Skulle ju berätta om gårdagen för er.
Ja, jag hyrde några filmer igår, och så såg jag, ciissi och jessica på dem på kvällen. Det var super myysigt, vi kollade på 3 filmer, alltså de som jag hade hyrt.

Den första filmen vi såg var RIO:
   Den är JÄTTEBRA!!!! Ni måste se den, om ni gillar sådana filmer så se den. Den är rolig och vacker!!! :D Den är grym !!!

Den andra filmen vi såg var LOVE AND OTHER DRUGS:
Den här filmen är seriöst en av de bästa filmer jag har sett!!!! Den var såå bra, lite snuskig men den var rolig och romantisk, sådana filmer gillar jag!! :D Se den om ni gillar romantiska komedier!!! <3333

Den sista filmen vi såg var NO SRINGS ATACHED:
 Den var så dålig, så den får bli en miniatyr bild, mohahaha, neej men den var dålig enligt mig och den var jätte förutsägbar. Men den var lite rolig......så se den om ni vill!!!

Nu ska jag sova, är såååå sjukt trött...

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0