glömd simväska och plugg

Hejsan alla jättetrötta läsare!

Idag så har det varit en bra dag, har kunnat arbetat bra.  Jag Hannah, Sara och Sofie stannade faktiskt ända till klockan 17.00 i skolan idag, och vi slutatde vid 15.00 igentligen, så vi har pluggat extra. Men det behöver vi, asså det är så sjuuuuuukt mycket i skolan just nu, alla lärare tycker att sitt eget ämne är bäst så då ger de massor av uppgifter i just det ämnet, och vi har ju jättemånga ämnen så det blir kaos!!!

Gick sedan till stationen, och shiit vad det blåste, haha vi blåste bokstavligt talat bort.  Haha, just det jag hade ju morgonträning imorn, men jag glömde simväskan i skolan, ahhh typiskt mig.....så jag får hämta den imorn..
Glömt simväskan plus att det är asmycket att göra i skolan, inte roligt! :(

Nu ska jag plugga lite kurs, har muntlig redovisning imorn.....

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0