Grey´s anatomy

Hejsan alla coola läsare!

Har ni haft en bra dag idag???

Jag har faktiskt haft en ganska bra dag, jobbade ganska bra i skolan också. Haha, jag och fina Hannah skulle prata spanska med varandra för att öva, men det slutade med att vi pratade både spanska, tyska, franska och kinesiska. Hahaha vi hade jättekul :P

Åkte sedan till träningen, första träningen då jag simmar på mer en en vecka, det gick faktiskt ganska bra :)

Är någon av er ett "Grey´s Anatomy fan???
Det är i alla fall jag, jag älskar det!!! Det är säsongs premiär ikväll och jag hade sett fram emot ett jättemycket. Men så kommer jag på att jag har morgonträning imorn, och jag måste gå och lägga mig senast 21.00 för att orka imorn så jag kommer inte kunna se det! :( Buhu, men som tur är så har vi en inspelningsbar TV, så jag kan spela in det men ändå.... Man får offra TV:n ibland om man håller på med någonting som man älskar, som t.ex simning! :P
 Inte roligt när man har längtat till någonting och sen blir det inte av...... :(

nu ska jag snart sova...

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vi är ju proffs och talar numera bara flytande kinesiska!!! haha <333

2011-10-06 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0