Höstlov!!

Hejsan alla glada läsare!!

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte har bloggat, men har varit mycket med skolan och jag har inte riktigt orkat att blogga, jag är ledsen.....

Men hurni, nu är det HÖSTLOV!!!!! Guud, så härligt :D
Jag ska däremot plugga ganska mycket på höstlovet men ändå, så j***a underbart!!!! :D

Idag i skolan så hade vi halloween tema, ganska roligt. Och om ca. 30 minuter så ska jag vara hos Hannah där Hannah och Sara ska ha en halloween fest, hehe och jag kom nyss hem, så jag måste slänga på mig kläder och packa, för jag ska sovä över där också , najjjs :D

Höstloiv och halloween fest nu, najjs :D

Nu måste jag rusa

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0