Idol-träff

Hejsan alla najjsiga läsare!!


Ahhh, ni fattar inte vad jag har gått igenom idag, iiiiiiii!!!! :D

Jag åkte in till Eriksdalsbadet, och vid ca. 14.45 så var jag påväg till badet från tunnelbanan. Man kan gå två vägar, och för en gång skull så valde jag en annan väg, det var den vägen då man går förbi Clarion Hotel. Och jag gick förbi där eftersom Idolerna på "idol 2011" bor där och jag hoppades på att jag skulle få se dem, men det är ju nästan omöjligt.

Men jag gick förbi där, och så går jag förbi en "idol" bil och framför den så står det några personer och pratar, jag reagerar inte så mycket men jag vänder mig om och tittar på dem och upptäcker att det är "Idol-Linni","Idol-Amanda P", "Idol-Robin" och "Idol-Olle!!! Ahhhh, fattar ni?!?!?!

Jag tvekar att gå fram till dem, men jag går fram och frågar efter autografer (jag hade mitt autografblock med mig), de var jättevänliga och skrev och berömde varandra för deras autografer. "Idol-Robin" frågade vad jag hette, och jag svarade att jag hette Aline, och han frågade flera gånger "va", haha, men sen när han förstod vad jag hette så sa han -Aline, vilket coolt namn, jag vill också ha ett sånt namn!!!
Jag skrattade och sa att jag tyckte att de var jätteduktiga i idol och att jag hejade på dem. :D De tackade, och "Idol-Olle" bjöd mig på nötter, hihihi. <333

Skakade jättemycket, så jag hann inte fråga om jag kunde ta ett fotto., men men..... Man märkte att de inte var vana med uppmärksamhet när jag gick fram och frågade efter autografer, hihi men de vänjer sig nog snart :D

Idol bilen där de satt :D <3333
Autograferna :D Robins, Linnis, Amanda P:s och Olles autografer, yeeeeeeey :D

Var ju på World cup sen, det var jättekul och vilken stämning det var, haha. Lite coolt där också, för vi satt precis nedanför Simon Sjödin och Lars Frölander, yey :D

Nu ska jag kolla på film

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0