Mjölk i håret.....

Hejsan alla mjölkdrickande läsare!!

Idag så har jag bara slappat, och kollat på idol igen , hahaha :D

Vet ni en annan sak också, jag har mjölk i mitt hår, hehe. Jag och mami skojade lite med varandra och jag låg på golvet och skrattade, sen så tog hon fram ett mjölkpaket och "låtsades" hälla på mig, men problemet var att hon hällde på riktigt och hon märkte det inte förän det hade kommit jättemycket mjölk över mig. Hahaha, så ja nu är mitt hår heelt kladdigt så jag ska snart gå upp till duchen.
Hihihi, vad knäppt det kan bli ibland :D

Snart så kommer mami hem ifrån affären och sen så ska vi äta faitas, nom nom!!! :D <333

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötnos!

Hoppas du mår bättre nu!

Taack! Tävlingen gick förresten jätte bra!:)

Kraaam! <3

2011-10-01 @ 19:47:15
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack så mycket!



Självklart kan jag göra det åt dig, men då måste jag ha tillgång till din blogg. Så om du kan maila mig på [email protected] och skicka med inloggningsuppgifter + headern du vill ha så kan jag fixa det! =)



Kramar <3

2011-10-01 @ 22:23:20
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0