Sponsorsim

Hejsan alla önskande läsare!!

Nu bloggar jag ifrån min egen data, jiiiiiiiiiipey :D Den ända nackdelen är att "backspace" och frågetecknet funkar inte, buhu, men själva datorn funkar i alla fall :D

Jag skulle ju berätta om igår, när jag simmade sponsorsim. Jag hade 4 st sponsorer, och fick då ca. 90 öre per meter. Och vi skulle simma så långt som möjligt på en halvtimme. och förra året så simmade jag 1750 meter, men nu så simmade jag 2050 meter, najjs :D blev faktiskt nöjd, pengarna som vi får in sen får vi till ett konto där vi kan köpa utrustning till simningen :D

 :D näjjd.

imorn har jag morgonträning, så jag måste sova nu....

Godnatt

Ha det bra
Kärlek till dig!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0