Tågen inställda....

Hejsan alla coola läsare!!!

Idag har jag variit i skolan och har haft massor av lektioner, hade också labb i NO, det var kul :D Stannade också till 16.30 i skolan tillsammans med tjejerna, vi pluggade inför NO provet som vi har på tisdag...

Vet ni, jag åker ju tåg till skolan varje morgon, men från idag till på måndag så kommer tågen vara inställda. Så jag får åka ersättningsbuss istället..... så istället för att det brukar ta 10 min med tåget så tar det 50 min......inte kul och då måste jag gå upp tidigare också, jag gillar inte det!!!

Jag är arg för att tågen inte går som vanligt!!!!

Nu ska jag sova....

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0