"Torrsim"

Hejsan alla najjsiga läsare!!

Nu är jag hemma från skolan, yeeeey! :D

Ska nu åka och träna, eller träna och träna det har hänt någonting med bassängen så vi kan inte simma i den.... :( Buhu och jag som har längtat sååå efter att få simma. Aja, vi ska i alla fall ha styrke träning och lite teori så det blir väll ganska roligt i alla fall.....

Jag ville sim träna, men ähh jag gör en rolig min istället och åker till träningen ändå och kör styrke träning! :P

Just det, det är ju Kanelbullens dag idag! :) Jag har ätit några kanelbullar idag, nom nom :)
Har ni/ska ni äta några kanelbullar???

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: hannah

jupp, kanelbullarna måste ätas... :)

2011-10-04 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0