Turdag

Hejsan alla skönt-trötta läsare!!!

Nu är jag hemma efter en heldag i simhallen där jag och massor av andra har tävlat! :D

Om man ska skryta lite så gick det faktiskt jättebra, jag har persat på alla saker jag har simmat idag :D Nu i eftermiddags så simmade jag 400 frisim och 200 ryggsim, persade på båda, yeeey! :D
400 frisim så hade jag anmälningstid: 06:05.82 men hade persat en gång förut men det räknades inte eftersom jag blev diskad då och då hade jag tiden 05:45.45. Och nu när jag simmade 400 så kändes det bra, men när jag kom in i mål så fick jag värsta choken, jag hade fått tiden: 05:28.12!!!! Så jag blev faktiskt glad. Det har gått bra för mig idag, min turdag ;) Jag har ju varit sjuk också, såå jaa....... :D

Bassängen som vi simmade i! :D
En glad men trött (även om det inte ser ut så på bilden, haha) Aline som är nöjd med dagens resultat! :D

Jag hoppas att jag får en "turdag" imorn också! :D
Nu måste jag sova, tävling imorn också :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0