UGP 4

Hejsan alla underbara läsare!!!

Förlåt så jättemycket att jag inte har uppdaterat er, men jag har haft så otroligt mycket att göra nu med simningen och skolan m.m jag hoppas att ni förstår! :)

Men jag lovade ju er att berätta lite om tävlingen som jag tävlade i helgen. Det gick jättebra och jag persade typ på allt! är väldigt stolt över mig själv faktiskt, jag känner att det går frammåt för mig! :D

Här kommer lite bilder:
Simhallen :)
En spårvägare som simmar, go SPÅRET! ;)
Lilla jag som taggar inför mina lopp! :P

Idag så hade jag halv-hemstudiedag, och jag har pluggat som in i helvete!!! Och så kommer det bli ett tag nu, så det kanske inte blir lika mycket uppdaterat som förut, men jag lovar att uppdatera er lite i alla fall! :D

Nu ska jag kolla på tv! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0