Upp och ner

Hejsan alla längtande läsare!!!

Herregud vilken dag det har varit för mig idag. Mitt humör har verkligen gått som en berg och dalbana!
Ena sekunden är jag trött, sen pigg, sen trött, sen busig, sen ledsen, sen arg, sen glad och till sist trött. Jaa, hurni som det kan bli ibland....

Det har alltså varit en "upp och ner dag" idag! :P Det jag mest har tänkt på under dagen är hur mycket jag verkligen saknar simningen. Jag vet, jag har skrivit det millioner gånger den senaste veckan, men jag har liksom bara skrivit det och såklart har jag ju menat det lite. Men känslan som jag fick idag var obeskrivlig, jag fick en sådan längtan till alla mina fina simkompisar, träningarna och alla roliga tävlingar. Så jag började storböla i säkert en halvtimme för det, haha man e lite väl känslig ibland.
Mina fiina simkompisar som jag saknar som f***n!!!! <3333

 Jag längar verkligen till Tisdag, för då får jag börja träna igen :D
Grattis ska jag också säga till mina fantastika simkompisar, för alla kanonbra resultat på tävlingen idag! NI ÄR BÄST!!! <3

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hihi, tack! Nej, men det ska du verkligen inte vara! Du är ju sjukt grym du med!

Fajitas, om nom nom. Det är typ det godaste som finns haha!

Vad bra, vi ses på tisdag!

Kraaaam! <3

2011-10-02 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0