Bil-bygge, flum och film.....

Hejsan alla roliga läsare!!!

Hurni, jag kom på vad jag skulle göra idag yiiiiiipey!!!!! :D
Nu ska jag berätta om dagen:

Efter att jag hade bloggat så hade jag lite tråkigt men gick sen över till Jessica!! Jessica skulle göra om i sitt rum så vi skulle bygga ihop en soffa, och det var massor av kartonger med, så jag började göra en "båt" eller någonting sånt. hahaha, så när vi hade byggt klart soffan så började vi bygga på min "båt" som då sedan blev en lastbil, hahahah det var jättekul. Vi gjorde det som typ en riktig lastbil och allting gjort av kartong. Hahahaha.....

När vi var klara med den så var vi tvugna att gå ner med den till återvinningen och på väg ner så gick den sönder, så det blev lite kaos! Hahahah..... :P När vi kom ner, så flummade vi oss lite med "lastbilen" innan vi slängde den...... Efter det så gick vi hem och åt och sen gick jag över till Jessica hem och såg på Transformers för första gången, riktigt bra film faktiskt!!!!!! :D

Lite bilder ifrån dagen:
 Vår fiiiiina lådlastbil!! Hahaha
Radion i bilen! Med den bästa låten i hela världen såklart = Lazy Song av Bruno Mars!!! :P
Hahaha, när jag och Jessica skulle bära ner den till återvinningen!!! :P

Nere vid återvinningen där vi skulle slänga vår fina lastbil, så jag gjorde en liten nyhetsshow först!!!! :P

Hahaha, aa och det var bara en liiiten del av min och Jessicas roliga dag!
Har massor fler bilder från dagen när vi t.ex var i skogen. Men dem får ni se någon annan dag!!! :P

God natt!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja Solsidan ägeer! :D



Jadu.. jag är verkligen filmälskare, har sett en massa bra filmer! Men om jag ska nämna några som är riktigt bra som får högsta betyg av mig säger jag: Hachiko, The last song, Jag saknar dig, Twilight filmerna(såklart) och Freaky Friday. Med närmare eftertanke är nog komedi och drama det jag helst kollar på! Vad gillar du själv för filmer? =)



Kram!

2011-09-04 @ 00:17:24
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0