En bra dag!!

Hejsan alla glada läsare!!!

Idag har det varit en suuuuuverän dag!!!! Det är ovanligt ;)

Skolan gick sådär...... men när jag skulle åka till träningen med bussen så stiger vår mat-tant in i bussen och sätter sig brevid mig och börjar prata, det var trevligt först men sen så blev det jättejobbigt för jag ville läsa min bok, hehe. Hon satt och pratade med mig i 30 minuter!!! Ahhh, och när hon hade gått av så skulle jag gå av på nästa hållplast, hehe så jag fick inte så mycket tid att läsa....... Men aja, träningen var jätterolig idag!!! :D

 Jag gillar bra dagar! :D

Jag hoppas att det blir en lika bra dag imorn! :D

Men nu måste jag sova, har morgonträning imorn, så det blir uppstigning 05.00! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du haft en bra dag! Min dag har också varit väldigt bra faktiskt! ;)



Sv: Jo jag måste ju göra det! =)



Kram!

2011-09-22 @ 20:48:39
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0