Ensam hemma! :D

Hejsan alla coola läsare!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva......ben-testet på träningen gick sådär, det var sjuuuukt jobbigt! :P

Just nu så är jag ensam hemma, mohahaha, FF!!!! :D Jag e ensam p.g.a att mami och papi e på föräldramöte och då lämnade dem mig hemma, and I absolutley love it! :D Har lyssnat på musik och just nu så kollar jag på idol! :D Det finns verkligen bra talanger här ute i Sverige. Efter idol så är det dags för Svenska hollywoodfruar!!! :D

Brukar ni kolla på Svenska Hollywoodfruar??
Hehe.... lilla jag :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Åh.. hoppas du får en bättre dag imorgon då!<3



Ja regnet har verkligen öst ner hela dagen! :O



Okej, jag vet vem du menar! Vet inte om du sett någonting på True Talent(?) men i alla fall så var en annan från What's up med där för ett tag sedan, Johan Yngvesson, men han har åkt ut nu :P



Mina favoritfärger är blå och lila! Dina då? =)



Kram!

2011-09-12 @ 23:01:14
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0