Ganska bra resultat!

Hejsan alla trötta läsare!

Förlåt att jag inte har uppdaterat er idag men som ni säker vet så har jag tävlat idag! :D
Jag hade inte tävlat på JÄTTELÄNGE så idag var det dags, och jag tog personligt rekord på allt jag simmade :D 100 fr, 100 br och 100 ry. Persande med nästan 4 sekunder på bröstsimmet, 1 sekund på ryggsimmet och en halv sekund på frisimmet!!! Är faktiskt ganska nöjd, om jag får säga det själv. En bra tävlingsdag alltså! :D

Här kommer lite bilder ifrån dagen:
Simbassängen som jag och alla andra tävlade i!!! :D
Hehehehe, inte ett så fint kort, men den bjuder jag på!!!! :P Hade liksom solen i ögonen.....
Jag, mami, mormor och morfar åkte sedan (efter tävlingen) till en kina-restaurant och åt middag! Detta var min mat, nudlar med kyckling, nom nom! :D

Japp, det var lite bilder ifrån dagen.
Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig för att imorn så ska jag på tävling igen! Roligt roligt :D  Då blir det att köra 50 sträckor!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0