God Morgon!!!

Hejsan alla morgonpigga läsare!

Har ni sovit gott???

Det har jag i alla fall, jag jessica och cissi hade filmkväll igår och såg "Hur många lingon finns det i världen"
Och den var jättebra, OMG ni måste se den!!!!!!! Efter filmen så gick jag och cissi till henne och så sov jag över där! Cissi säljer också kakor till sin klassresa så jag köpte ett paket kakor som är JÄTTEGODA!!!! Det är kakor med chokladbitar i! :D  Hahaha, så nu vet jag vad jag ska gra i helgen = äta kakor!! Hahah ;)

Just idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Några tips????


Aja, nu ska jag gå upp och äta kakor! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jag gillar också den låten sjukt mycket, den är jättebra!



Tack! Detsamma :)



Kramiz!

2011-09-03 @ 19:32:19
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0