Header?

Hejsan alla funderande läsare!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag!

Jag har pluggat och försökt att göra en header, headern som vi har nu är ju döööö tråkig.
Så jag gjorde en ganska bra header på en hemsida som fina Malin tipsade om. Tack Malin! <3 Den blev fin, men problemet var/är att jag inte vet hur man lägger in headern så att det blir en header....Och nu så har jag försökt att göra en ny "header" fast nu har hemsidan krånglat lite, så det har inte gått, men får försöka lite senare. Jag får ha headern som jag gjorde förut tillfälligt om jag vet hur man ska göra!
Är det någon som vet hur man gör så att headern blir en "header"??
Såhär ser den tillfälliga "headern" ut som jag gjorde i morse, ska göra en till men som sagt så är nätet lite segt just nu. Vad tycker ni om den?

Nu ska jag äta, och sen ska jag kolla på film.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tack så mycket Aline! Mja, den kunde varit bättre. kram på dig N<3

2011-09-28 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0