JAAA!!!

Hejsan alla idol-tittande läsare!

Jag är sååå lycklig, hihi vet ni varför?!?! ;)

Joo, för att OLLE HAMMAR gick vidare!!!! Min lilla söta afro-pojke, hahah :P Iiiiiiiiii, han är sååååå söt :D Jag är så lycklig för att Robin , André, Emil, Molly, Amanda P, Amanda F, Moa, Denise, Linni och Roshana också gick vidare, Iiiiiiiiiiii!!!! Jag har aldrig tittat på idol tidigare säsonger men den här säsongen så kommer jag att kolla, eftersom alla är så gryymt dukiga, specielt Olle, hihih!!!!! I LOVE IDOL!!! <3333

Kärlek till alla finalister!!! <3
Vem tyckte ni var bäst, är ni nöjda med startfältet??

Visste ni förästen att Emil, är simmare!?!?! Najjs va ;)
OMG jag är såååå glad att Olle och Robin gick vidare, jiiiiiiiiiipey! :D

Hahaha, nu ska jag kolla på film, ha en fortsatt trevlig fredagskväll! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
/// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0